10.EPIZODA - Durarara!!x2 Ketsu


Po víc než 14 dnech se vracíme s překladem!
Omlouvám se, ale měla jsem poslední možnost jet na lyžák, tak jsem moc nepřemýšlela, co bude s překladem,
ale díky velké pomoci Elorenta se mi povedlo vydat tuto epizodu takhle 'brzo'. Ano, vážně brzo, protože kdyby mi nepřeložil tak půlku, tak bych to dělala ještě pár dnů.

Ale pojďme k samotnému shrnutí epizody!
Celou epizodu vypráví Anri, jak se každý v životě něčemu musí postavit. To celkem platí, nemyslíte?
Anri překonala tu propast a otevřela se o své Saice, Shizuo s Izayou započali svojí klasickou honičku, která předchází závěrečné bitvě na život a na smrt a na co jsme asi všichni dlouho čekali- Masaomi se opět setká s Mikadem!

Toť asi ode mě vše, užijte si sledování!
11.epizodu tu budete mít ještě tento týden, slibuju!





KE STAŽENÍ

Komentáře

Oblíbené příspěvky