7.EPIZODA - Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge


Další epizoda a takhle rychle? Jako rly?


Jo, věřte tomu nebo ne, ale už máme hotovo :D
Odkdy mi senpai zas dělá korektury a hardsuby, tak to jde. Já už bych to totiž jinak asi nedávala.
Začala jsem překládat ještě ten den, co jsem dopřeložila epizodu minulou a šlo mi to celkem od ruky, tak to tu máte.


Klasicky ještě rychlé shrnutí:
Tanaka najde v tašce podezřelou krabičku s ještě podezřelejším vzkazem (viz obrázek nahoře). Sice je to "jen" Valentýnka, ale až na tu úžasnou chuť čokolády se tomu celému oba kamarádi děsí.
Proč? O tom se přesvědčte sami!
A do party nám přibude další nová postava, možná bližší, než jste si mysleli.






KE STAŽENÍ
externí titulky [webshare]
hardsub [webshare]

Ochutnávka z epizody:


Komentáře

Oblíbené příspěvky