Potřebuju pomoc!!

 Zdravím! Nacházím se ve fakt zoufalý situaci a budu ráda za kohokoliv, kdo mě vyslechne :D

O co se jedná?

Jsem studentkou 3.ročníku VOŠ oboru cestovní ruch a sháním placenou praxi na 3 měsíce (únor-duben) v následujících odvětvích:

  • cestovní ruch (hotel, cestovka, wellness)
  • personalistka, účetnictví, zkrátka nějaká administrativa
  • gastro
Škola byla tak štědrá, že nám dovolila gastro a obory, které jsme aspoň v rámci nějakého předmětu měli : ) Bohužel je prakticky nemožné sehnat úplně cokoliv, kromě skladových prací (který momentálně taky vykonávám a těším se, až nebudu muset :") )

Takže moc prosím, pokud jste někdo Pražák, nebo máte rodinu/známé v Praze s nějakou takovou firmou/zaměstnáním, poptejte se jich, jestli by se nenašlo místo pro zoufalého studenta cesťáku, nebo jestli by aspoň nebyli ochotný to se mnou ošulit a podepsat mi dva papíry :") Jinak mi praxi zařídí škola, kdesi mimo Prahu, kde bych makala jen za nocleh, ale zároveň musela platit nájem v Praze, na kterej jaksi bez výplaty nemám. Upřímně nevím, co bych si v takový situaci počala...

Jinak nejsem zas useless, jo :D Mám za sebou 3 roky v mekáči na letišti za kasou, rok dělání salátů v Bille a rok v kavárně na letišti. Momentálně dělám ve skladu pro eshop a asi mi z toho za chvíli hrábne. Já vím, není to nic moc, ale jsem pracovitá a jakmile se trochu otrkám, zvládnu téměř vše! :D

Budu fakt ráda za kohokoliv, kdo se za mě někde přimluví. Já bohužel nikoho takovýho nemám, protože mám celou rodinu na Slovensku a známých tu moc nemáme, v tomhle odvětví už vůbec ne.

A dodatečně se omlouvám, protože vím, že sem tohle nepatří. Jenže do 8.ledna potřebuju něco sehnat a zatím jsem našla jen neplacené nabídky, nebo mi dotyční ani neodepsali... Takže z toho začínám mít nervy v kýblu : )

Pokud jste to dočetli až sem, tak díky! I když mi nemáte jak pomoct, tak díky :D Vím, že tenhle pokus je asi úplně beznadějnej, stejně jako já, ale tak říkala jsem si, že za zkoušku nic nedám :D Achjo, že já na ten cesťák šla... 

Riku z IDOLiSH7 na upoutání : )



Komentáře

Oblíbené příspěvky