5.EPIZODA - HypMic

 

 Seeing is believing.



Upřímně nevím, kde začít 😅 Název epizody celkem odpovídající...

Po 3 a půl roku jsem dodělala překlad 5.epizody. Ano, toto je realita 😀 
Je mi jasný, že tu není jedinej člověk, co na to čeká, ale když jsem viděla, že mi zbývalo 100 linek do konce překladu... Nevím, něco mě popadlo (asi adhd) a pustila jsem se do toho. Za tu dobu jsem samozřejmě zapomněla, jak se používá program na titulky, takže jsem se tu půl hodiny vrtala ve starých překladech a snažila se přijít na to, jak že se dějají ty jiný fonty uprostřed věty a podobně (a absolutně si nepamatuju, že by to byl takovej pain). 

Určitě bych to nenazvala jako náš revival, bylo to spíš impulzivní, ale zase mě to po letech bavilo 😀 Čas na to sice fakt nemám, ale třeba si takhle občas něco přeložím (nikdo tomu nevěří). 

Každopádně HypMic je pravděpodobně můj nejlepší překlad vůbec. Hodně si dávám zálažet, aby se písničky rýmovaly (když už je to ten rap) a jelikož HypMic znám už hodně let, tak si dokážu texty dost dobře přizpůsobit tak, aby byly co nejblíž realitě (ten anglickej překlad písniček je fakt špatnej a prej to překládali 4 lidi...)
Každopádně přemýšlím, že udělám ještě samostatný post s přeloženými lyricsy👀





KE STAŽENÍ




Release videa: SubsPlease [1080p]

Kdyby byl torrent mrtvý, klidně mi napište a já vím díl někam nahraju (ale spíš na FB, tady si pravděpodobně nevšimnu) 

Komentáře

Oblíbené příspěvky