9.EPIZODA - Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge


Můj překládací rekord?


Jak jistě někteří víte, když jsem byla s Tanakou 9 ze dvou třetin hotová, jednoho krásného dne se mi odmítly spustit Windowsy a dál už mě to pustilo jen k obnovení systému a vrácení do továrních dat.
Takže těch 200 přeložených linek přišlo logicky ne vniveč.
Byla jsem naštvaná, protože mám teď menší překladatelskou krizi (chtěla bych toho tolik přeložit, ale buď neni kdy, nebo k tomu chytnu nechuť > viz moje tempo s posledními díly Tanaky).
Včera jsem ale přes veškerou tu nechuť to přeložit znova zapla Aegi a začala překládat. A překládala a překládala, až jsem to během 3 hodin přeložila. Což dělá asi 335 linek v jeden den. Což z toho dělá můj osobní rekord.
Můj bývalý rekord byl asi 250 nebo 270? To když jsem nestíhala překládat Ketsu v ongoingu >.>
Takže celkem úspěšnej den, myslim.
(Pokud těm linkám nerozumíte, mrkněte na naše fb stránky a prolistujte si je. Je tam ukázek spoooustu a dokonce i jedno video.)


A teď už konečně k věci!
---



S touto epizodou jsem si celkem užila zábavy, jelikož se z 95% odehrává v prostředí Weku, WcDonaldu nebo Wekáči, chcete-li. Ať už našemu Mekáči říkáte jakkoliv, v tomhle prostředí se pohybuju už 2.rokem (since 2014~), takže bylo příjemné se na to dívat z pohledu pozorovatele a nikoliv zaměstnance.
Ohta tam pozval Tanaku kvůli nabídce dezertů a Tanaka se zamiloval hračky, (se kterou to na konci ještě pěkně dopadlo! Schválně si v posledních minutách všimněte).
A koho nepotkali? No, to uvidíte...

Přeju příjemné sledování!







KE STAŽENÍ
externí titulky [webshare]
hardsub [webshare]

Komentáře

Oblíbené příspěvky