Elorent











Pozice:

  • OBČASNÁ korektura
  • technická podpora (aka přítel na telefonu, když Mareep něco neumí přeložit)
  • flákač
  • jakákoliv neaktivita

Weeb:

Od roku 2012. 
Jsem zasranej weeb, kterej brečel u Fairy Tailu.

Zkušenosti:

Několik fansubových skupin, kde jsem zažíval různé strasti (doteď nezapomenu na korekturu překladu, kterej měl průměrnej počet chyb na díl kolem 4000) : ))
Zmíním alespoň skupinu Yakudzuke, kde jsme s Mareep spolupracovali 😀


Nej anime: 

Kantai Collection, (což taky mám v plánu překládat, pokud mi to lenost dovolí), Love Live, HxH, Takagi-san, TTGL, Hibike, Made in Abyss, Schwarzesmarken, Evangelion, Durarara a série Fate.

Koníčky:

Hry a vymlouvání se, proč tu korekturu nemůžu udělat 😏 

Můj animelist:

MAL



Ze srdce nesnášim SAO a lidi, který to považujou za vrchol anime tvorby.
Jsem cynickej hejterskej fagot, kterej nesnáší debilní lidi.
Jak vlastně tenhle fansub vznikl jste se už dozvěděli od Mareepky, takže si myslim, že to nemusim dál rozvádět. (ano, lenost) :D

Komentáře

Oblíbené příspěvky