MAKURA NO DANSHI - KLUCI NA DOBROU NOC

alternativní název: Pillow Boys


Stav překladu: Přeloženo
Počet epizod: 12
Překlad: Mareep-chan
Korektura: Mareep-chan



Moje kecy:
Tak teda podruhý - poprvý mi to blog po pár dnech smazal a tak se narychlo pokusím vybavit, co všechno jsem tu psala...
-
Jak už jsem zmiňovala, je to anime spíš pro holky (a pro čtyřprocentní), ale i mně, jako holce, to na první zkouknutí, tehdy, když to vycházelo, připadalo, no... Divný?
Na druhý podívání (u toho překladu a korektury) už jsem to dokázala trochu ocenit, hlavně potom, co jsem si i přečetla popisek, kterej je k tomu uváděnej (máte ho níže v popisu přeloženej). Je to prostě zaměřený na mladý ženský, který byly čerstvě vhozený do pracovního prostředí a teď si takzvaně budujou kariéru, ale mají pocit, že je to všechno k ničemu + nemají nikoho, o koho se opřít. V takovym případě dokážu uznat, že to anime do sebe něco má. Hodnocení ale tvrdí něco jinýho :D
Nikdy nezapomenu na překlad epizody 7 (epka pro shotacony) a 10 (no comment). To bylo prostě creepy :D Naopak k mým oblíbeným patří 1, 4, 8, 11 a 12 (ale tak ono je to i o tom vkusu na kluky, že) :D
Also zmíním, že překlady některejch názvů mi daly dost zabrat, takže jsem to sem tam odflákla, i když by to šlo líp, ale tak jako tak jsem toho spoustu hrotila - rychlokurz konstelací hvězd a opáčko informací ze světa Power Rangers. Proto už jsme někdy neměla energii a za to se omlouvám :D
Jinak vám teda přeju, ať v klidu a míru prožijete vánoční svátky a Novej rok!
A teď už šup koukat!




Popis:
Pokud jsi osamělá a doma usínáš sama, pak je tahle série přímo pro tebe!
Série vypráví příběh z pohledu první osoby neznámé dívky (jakože tebe >.>), která si vyzkouší, jaké je to usínat vedle 12 rozličných bišíků. S 12 růzými povahami, chlapíkem od stánku počínaje, knihovníkem konče, si každá určitě najde toho svého!
Producenti se navíc nechali slyšet, že záměrem anime je ulehčit unaveným srcím.
-přeoženo z anime-planet.com a inspirováno konata.cz-




KE STAŽENÍ

všechny díly - softsub (video+titulky)





↓externí titulky↓

1.epizoda

2.epizoda

3.epizoda

4.epizoda

5.epizoda

6.epizoda

7.epizoda

8.epizoda

9.epizoda

10.epizoda

11.epizoda

12.epizoda

celá série

Komentáře

Oblíbené příspěvky