KOUZELNÉ ZRCADLO

Magic Mirror / Mahou Kagami

(Shizaya)

Překlad: Mareep-chan



Po dlouhé době se zas hlásím s nějakým tím fan videem! :D


Stejně jako Žádost (Ordermade), i tahle písnička je od úžasné skupiny RADWIMPS ♥
Zjistila jsem, že jejich písničky skvěle sedí k Shizaya tématice a kromě úžasné hudby mají i úžasné texty :3


Ale teď zpátky k tématu!
Video jsem překládala primárně z anglického překladu, ale jelikož mi přišel nepřesný, hodně jsem si dopomohla japonskými lyricsy. Tentokrát už ale nejenom jako úplný amatér, ale využila jsem i svoje znalosti z minulého pololetí, kdy jsem se začala učit japonsky na vysoké škole (uvidíme na jak dlouho :')) Doufám, že si video užijete! Snažila jsem se to přeložit tak, aby to co nejpřesněji vystihovalo to, co se snažili autoři písničky sdělit~



ONLINE

video

song




KE STAŽENÍ

video + titulky + font
(který si musíte hodit do Windowsu!Přikládám jednoduchý "návod" jak literally zmáčknout "Kopírovat" a "Vložit". Příspěvek se původně stahoval k jinému překladu, ale princip je stejný, jen s tím fontem, co si stáhnete tady ↓)
- výrazně lepší kvalita



hardsub
-výrazně horší kvalita

Komentáře

Oblíbené příspěvky