NAŠTVANÍ PŘEKLADATELÉ - VYJÁDŘENÍ K AFÉŘE S NII.SK




Jelikož jsem to minulý týden dávala i na náš FB, rozhodla jsem se to ještě napsat sem.




Asi jste někteří zaregistrovali tu aféru s Nii. I když konkrétně nám nic neukradli, samotnou mě to celý hodně nasralo, protože se ukázalo, že většina komunity má překladatele úplně u prdele a dospěla jsem k závěru, že si ty český titulky nezaslouží(te)... Rozhodně to hodně demotivuje, to musíte pochopit.
Ale jelikož my jsme malá skupina a vždy nás navštěvovali jen lidi, co o to stáli, tak jsem si říkala, že nemám důvod se na to naše malé obecenstvo zlobit. Proto jsem vám chtěla sdělit, že kvůli téhle aféře nekončíme, protože tu máme fanoušky, kteří nám za překlad i poděkují, což nás vždy ohromně potěší :3 A díky těmto lidem jsem se rozhodla v překladu i nadále pokračovat ^^
~Mareep-chan

Komentáře

Oblíbené příspěvky