EPIZODA 1 + 2 - ID:INVADED

SKLÁDAČKA I + II



Tohle anime ze zimy 2020 se mi hrozně zalíbilo a jelikož stále není u konce, tak se jen modlím, aby to nějak nepodělali a já měla dost sil ho dopřekládat :') Zatím mě to ale šíleně baví a doufám, že i vás bude! Na překladu si dávám dost záležet (jako ne že bych si někdy nedávala záležet... ale mám z toho překladu prostě dobrý pocit :D což se bohužel nestává vždy)


No dost keců okolo.
Buď předtím, nebo potom (doporučuju spíš potom), co si tohle anime pustíte, přečtěte si prosím TENTO ČLÁNEK, kde jsem sepsala pár informací, který se určitě budou hodit pro lepší chápání. U překládání jsem narazila na pár věcí, o kterých jsem netušila naprosto nic, ale byly docela klíčové pro překlad. Sice jsem ve zkratce v titulkáh shrnula, o co jde, ale věřím, že ten článek vám dá mnohem víc, než nějaká jedna věta v titulkách :D


Pokud už máte dočteno, nezbývá mi než vám popřát příjemný koukání a doufám, že se vám tohle anime zalíbí tak jako mně!! Fakt bych si přála, aby se dostalo do povědomí více lidem :) Doufám, že tomu můj překlad aspoň trochu dopomůže.
Enjoy!





KE STAŽENÍ

softsub
epizoda 1 [webshare]
epizoda 2 [webshare]

samotné titulky
epizoda 1 [webshare]
epitoda 2 [webshare]


release videa: HorribleSubs

Komentáře

Oblíbené příspěvky