4.EPIZODA - HypMic

 A friend in need is friend indeed.




Trvalo to, ale dočkali jste se! 😀
MTC je moje oblíbená divize, takže jsem se piplala s každou drobností, která se mi jen trochu nelíbila :") No, tak doufám, že to aspoň odpovídá výsledku 😀


Zatímco se vám díl stáhne, si doporučuju přečíst článek, který jsem sepsala speciálně k téhle epizodě. Je to spíš krátkej slovníček pojmů v yakuze, jelikož se to prolíná celou epizodou, tak abyste na to nekoukali jak puk 😅 A taky jsem tam zahrnula jeden detail z novýho endingu 😁








KE STAŽENÍ







Release videa: SubsPlease [1080p]

Nebo si můžete rovnou stáhnout celý batch, který seeduju, takže se nemusíte bát, že by byl mrtvý 😇

Komentáře

  1. Děkuji moc mě to baví :) už se nemůžu dočkat dalších překladů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky děkuju! Jsem ráda, že se překlad i anime líbí! :) Doufám, že si brzo najdu čas na další epizodu... Už vás nechávám čekat moc dlouho 😅
      ~Mareep-chan

      Vymazat

Okomentovat

Děkujeme za komentář! :) Pokud se hned neobjeví na stránkách, nezoufejte! Schválím ho při své příští návštěvě blogu!

Oblíbené příspěvky