2.epizoda - HypMic

 

Speak of the devil and he will appear


Vím, že mi to trvalo, ale dočkali jste se! 😅
Možná už jste to četli na fb, ale jako vždy - nemám moc čas. Do toho jsem pár dní vykazovala známky covidu a od tý doby mě denně trápilo i hrozný vyčerpání. A nebudu lhát, na mym nedostatku času se podílel i Genshin Impact 😇😅 Poslední dva dny jsem se ale začala cítit hrozně pozitivně nabitá energií, tak jsem se do toho konečně pustila!


Tenhle díl více představuje Buster Bros!!! a jejich bratrská pouta :>
Hned po MTC to jsou moji nejoblíbenější hoši, tak snad si je oblíbíte i vy ^-^
Enjoy!











Release videa: Erai-Raws [1080p] / SubsPlease [1080p]

Komentáře

  1. Ahoj tady máš špatně odkaz :/ pořád mi to hází titulky na 1 díl místo 2 :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju za připomínku! Muselo se mi to poplést, když jsem na webshare dávala druhou verzi titulí a měnila odkazy 😅 Už opraveno!
      ~Mareep-chan

      Vymazat

Okomentovat

Děkujeme za komentář! :) Pokud se hned neobjeví na stránkách, nezoufejte! Schválím ho při své příští návštěvě blogu!

Oblíbené příspěvky