Hypnosis Mic: Division Rap Battle - Rhyme Anima

Stav překladu: Překládá se

Počet epizod: 2/13

Překlad: Mareep-chan

Korektura: Mareep-chan, Elorent? 🤔

Release videa: Erai-Raws [1080p] / SubsPlease [1080p]


Ve světě, který ovládly ženy, byly zničeny a zakázány veškeré zbraně. To ale neznamená, že by ze světa vymizel i všechen konflikt. Právě naopak - válčí se teď pomocí slov. Díky síle Hypnotického mikrofonu, i slova dokáží člověku ublížit. A tak všichni žijící mimo Chuuoku - čistě ženského městského obvodu, válčí v nelítostných rap bitvách v neustálém boji o teritorium.


1.epizoda


2.epizoda


3.epizoda


4.epizoda


5.epizoda


6.epizoda


7.epizoda


8.epizoda


9.epizoda


10.epizoda


11.epizoda


12.epizoda


13.epizoda


Komentáře

  1. Chcela by som sa opýtať či plánujete doprekladať toto anime :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně jsem přehlídla komentář, omlouvám se! .-.
      V plánu to mám, bohužel nedokážu říct, kdy to bude. Minulý rok jsem končila VOŠ a letos zase končím na VŠ, takže už dva roky po sobě mě zaměstnává bakalářka, státnice atd. Do toho ještě pracuju, takže volného času moc není. Zatím jsem si teda moc času na překlad nenašla, ale jednou bych tohle anime moc ráda dodělala 🙏

      Vymazat

Okomentovat

Děkujeme za komentář! :) Pokud se hned neobjeví na stránkách, nezoufejte! Schválím ho při své příští návštěvě blogu!

Oblíbené příspěvky