Opening k HypMicu přeložen! Jukněte na něj ;)

 Dneska mě na celej den vyřadila migréna, kterou jsem si donesla z práce :)) Takže jsem přeložila jenom opening a těch posledních asi 100 linek budu muset nechat na zítra... Ale tak proč ne, až se začnu nudit na online přednášce : ))

Btw ten opening je boží, takže jsem se ho opět pokusila zrýmovat a myslím že se mi to zas dost povedlo 👌 Asi jsem v posledních dnech našla svý životní poslání, nebo nevím co se mi děje. 

Každopádně posuďte sami, hodím vám dolů, jak to předběžně vypadá. Pro porovnání nechávám i anglickou verzi, ze který jsem překládala/ inspirovala se, abyste viděli, jakým stylem ty rapy překládám :D Tj. držím se do určitý míry originálu, ale nějak kreativně to přetransformuju do podoby, která se rýmuje a dává nějaký smysl :D Ale řeknu vám, že ještě nikdy mi v překladu tolik nepomáhalo znát charaktery postav. Ani nevíte, jak moc mě to při tom překladu celkově zachraňuje :D 

No nic, to je ode mě asi vše. Snad tu epizodu zítra dodělám, strašně se o to s váma už chci podělit :D

e n j o y ~





---(Buster Bros!!!)---

Buster Bros!!!


---(Ichiro Yamada)---

It's boiling, blood thicker than the ego 


Hustější než ego vře mi v žilách krev


No mistake, this wild bullshit                



Tenhle brutální bullshit 


The strongest family



Překoná jen mý rodiny zpěv


---(Jiro Yamada)---

This pulse is crazy


Můj puls si dělá co chce


It's a beat down for as many verses as I want


Ale zmlátim tě kolika veršema se mi zrovna zachce


---(Saburo Yamada)---

Who are you to complain?


Kdo si myslíš, že seš?


---(Buster Bros!!!)---

Average guys will lose their minds


Seš jen normie tak proč si stěžuješ?


---(MAD TRIGGER CREW)---

MAD TRIGGER CREW


---(Samatoki Aohitsugi)---

Enough of dull excuses here and there


Svý výmluvy si strč třeba do prdele 


Let alone being fallacious


Nesnášim totiž falešný pokrytce 


The penitence of those



a lítost těch mrdek



Whose brains have festered and melted


Kterym zkazil a rozpustil se mozek

---(Jyuto Iruma)---

Bad luck!


Bez námitek!


I'll assert it again and again


A budu to tvrdit pořád dokola 


Government officials are persistent


ovce z vlády ze mě nebudou dělat vola 



---(Rio Mason Busujima)---

Destroying the inside of the skulls


Když nepřítel je za slabocha


Of the weak-willed enemy 


V lebce zažije masakr 


Loaded with rhymes, bunker buster


zbude jen rýmy přeplněný bunkr 


---(Fling Posse)---

Fling Posse


---(Ramuda Amemura)---

Like a cheap crepe


Jako cheap crépe


Camel-coloured leather is fake


Kůže velbloudí barvy je fake



Totally unstylish


Totálně nechutný


That slave licking these hyper shoes


Otrok co líže mi boty


---(Gentaro Yumeno)---

All kinds are collected


Všechno včetně urážek a skandálů


Scandals and insults


Najde se v ohavném literárním byznysu 


A distasteful literary business 


---(Dice Arisugawa)---

A deal where luck decides the match


Štěstí rozhodne v tomhle dealu 


Stealing the cards that are cut and discarded


Odhozený karty vždycky stealnu


---(Matenro)---

Matenro


---(Jakurai Jinguji)---

Even if thrown in a karmic wormhole


Hanebnost vhozená do karmické červí díry


It gushes up

řine se na povrch 


The iniquity of rhyme becoming a legal tool of violence


Rým co slouží k násilí je jen legální podvrh


---(Hifumi Izanami)---



The starry night


Hvězdná obloha


It's not enough, I'm not satisfied



Tohle není jako má představa


Bite even at mud


Je ušpiněná od bláta



---(Doppo Kannonzaka)---

On Monday, got bloody urine


V pondělí krev v moči


Tuesday, stomach ulcer


V úterý se mi žaludek otočí



You better be ready, battle royale


Dej si bacha na tenhle Battle Royal


---(All)---


Hypnosis action ends corruption


Hypnotický zásah ukončí všechnu prohnilost

 

Lyrics that kick away verses


Dobrý lyricsy přemůžou i veršů dost


Nautilus diving into your mind


Nautilus ti vpluje do mysli, vážně


Attacking by surprise, ignition!


Překvapí tě a udělá zážeh


Beyond this endless game


Budem hrát tuhle nekonečnou hru


Even if the world ends


I kdyby tenhle svět měl skončit


We'll continue to fight


My budem dál bojovat


At the Division Rap Battle


V Division Rap Battlu!

Komentáře

Oblíbené příspěvky