Prej překládám HypMic...

 Yo!

Fakt jsem se snažila to nedělat, protože vím, jak to vždycky dopadne, když mám rozdělaný překlady něčeho jinýho a rozhodnu se přeložit další věc...

Ale asi jsem prostě až moc velkej HypMic fanda, na to, abych to anime nechala jen tak ležet a čekala, až to přeloží někdo, kdo o tom ví kulový :') :D Takže jo, vypadá to tak, že překládám HypMic (uvidíme na jak dlouho :") ) Už jen když pomyslím na to, kolik rapů mě jenom v první epizodě čeká k přeložení, chci si to jít hodit, ale zároveň mě ten překlad zatím hrozně baví a dávám si na tom záležet, jak kdyby to nebylo anime pro holky, na který asi všechny koukáme hlavně kvůli těm fajným bišíkům :^)

Sice vůbec nemám páru, jak budu přistupovat k překládání songů, jako jestli anglický slova překládat/nepřekládat, ale idc ono se to nějak vyvrbí. Doufám, že ne jak u mýho překladu IDOLiSH7, kde to překládám jak se mi to zrovna hodí : ))

Držte palce, protože tohle bude tak strašnej pain, že se bojím, že to prostě nedopřekládám. Ale pan Hardcore a jeho kjut výraz mě donutili to aspoň zkusit :^) Btw nemůžu ten MTC song dostat z hlavy. Už jsem ho viděla aspoň 5x a celou epizodu 2x. A stále ještě  n e m á m  d o s t.

--------------

Pro ty, co neznají HypMic:

Možná časem napíšu nějaký shrnutí, ale prozatím asi stačí vědět, že je to rapový projekt na Spotify, kde mimo písniček najdete i drama tracky, ve kterých je onen příběh, na který všichni čekáme. Dál existuje manga, která ten příběh taky adaptuje a na jaře vyšla rytmická hra na mobil. Anime mělo vyjít hned na to v létě, ale místo toho bohužel přišla korona :") Takže můj hype je teď tak strašně enormní, že prostě musím přeložit aspoň pár epizod.

--------------

Pro ty, co znají HypMic:

Pokud se tu přecejen najde nějakej HypMic fanda (jo sorry, teď se tomu vlastně nadává 'Hypster'), tak budu jen ráda, když mi to dáte vědět do komentu :> A jestli taky hrajete HypMic ARB, ráda si vás tam přidám! ^^


Tak se ztaím mějte! Snad se už brzo zase ohlásím, tentokrát i s překladem :")

~Mareep-chan 

Komentáře

Oblíbené příspěvky