3.EPIZODA - Durarara!!x2 Ketsu


Kóóónečně tu máme 3.epizodu!
Ale to trvalo.. No, je to kvůli jednomu prostýmu důvodu..

Izaya tam měl neskutečně moc dialogů, kdy mlel nějaký deep shity a to se lidičky fakt nepřekládá dobře :D
Sice je pro mě čest ho citovat, ale neni to nic jednoduchýho. Všichni víme, jak složitě on mluví.. snažila jsem se to přeložit tak, aby to bylo dobře pochopitelný, ale to jsem to nejdřív musela pochopit já. Ne že bych jako byla blbá, ale i když to nemám problém chápat v inglišštině, převést to nějak do češtiny, aby se to i hezky četlo neni už tak jednoduchý.. každá další epizoda mě o tom přesvědčuje :D
A za další jsem měla hodně školy, (kterou jsem i tak totál posrala :'D) a senpai byl línej to hardsubnout v pátek, tak proto je to až dnes, když nám vychází 4.epizoda..


V týhle epizodě se toho vlastně až tolik nestalo.. Jen Izaya se málem zbláznil radostí z Mikada a Niekawa a Anri nám ukázaly své.. skryté pocity.. (yuri confirmed). Pak se nám konečně ukázala Saika Kujiragi Kasane v celý svý kráse a musim říct, že jsem celkem koukala.
A na závěr si přišel Chikage srovnat účty se Žlutejma Šátkama..
Příští epizoda bude fakt zajímavá!


KE STAŽENÍ

titulky

Komentáře

Oblíbené příspěvky