IDOLiSH7 - EPIZODA 3


Ve 3.epizodě se i7 začne potýkat s prvními problémy.
Něktří členové zjevně postrádají soustředění a neobětují pro skupinu všechno. Ale aby to nebyly jen samé špatné zprávy, manažerka rozhodne, který z kluků se stane srdcem skupiny. Srdce skupiny je prostřední člen, na kterého se skupina zaměří a bude se podle něj dál odvíjet, proto je velmi důležité, koho si skupina zvolí.
A co Riku? Proč je tak nejistý ohledně skupiny TRIGGER?





Dodatečné info + DŮLEŽITÉ ZMĚNY
Tak po delší době se zas hlásím s další epizodou! Musím říct, že tahle epizoda se překládala celkem dobře, jenom jsem si pak nemohla najít čas na korekturu, proto to tak trvalo. Navíc se vyskytl problém- jestli nějak překládat slovíčko "center", nebo ne. Nakonec jsem našla poměrně dobrý překlad, a to srdce. Vyjadřuje to i střed, ale taky něco víc, o což mi šlo. Center není totiž JEN prostřední člen, má mnohem větší váhu a význam. Což má srdce taky, proto jsem si pak vybrala srdce. Líp se to skloňuje než nějaké anglické slovíčko "center."
No a když jsme u toho skloňování... i7 je anime, kde je hodně postav. A ty postavy navíc mají různé obměny jmen, přezdívky atd. A už teď jsem se potýkala s problémem, jak to sakra skloňovat? Jelikož jsem doteď používala anglický přepis, tedy "Yamato" místo "Jamato" a "Mitsuki" místo "Micuki". Jejich jména v 1. pádě nejsou problém, ale když někdo použije přezdívku, je dost těžký to nějak formulovat... Proto jsem se nakonec rozhodla začít používat českou transkripci. Věřím, že to někdy vypadá dost divně, ale taky věřím, že si zvyknete. Není to tam tak často, věřte mi. Je tam plno členů, kteří se píšou pořád stejně, třeba Riku, Nagi, Tamaki, Iori, Banri (+Gaku a Ten z pozdějších epizod) - což je většina postav.

Moc mi to usnadní práci a navíc to takhle je správně česky. Takže to prosím přetrpte, určitě si na to zvyknete! Je to jen o špatným zvyku na anglickou transkripci... A těch postav tam není moc. Určitě to nějak zkousnete ^^
Díky za dosavadní podporu!
Vaše Mareep-chan





KE STAŽENÍ


Komentáře

Oblíbené příspěvky