Mareep-chan

Pozice: 

Jednoduše řečeno - holka pro všechno 😉😏

Tj.překlad, korektura, typesett, časování OP a ED, správa fb stránky a správa  webu, zkrátka na všechno, co si vzpomenete 😅

Weeb:

Od roku 2012.
Předtím 2 roky čuměla jen na pokémony.

Moje první překlady: 

Durarara OVA 4.5 a Durarara!!x2 Ketsu.
Začala jsem překládat začátkem prosince 2015. V tomto měsíci jsme také založili WeebySubs.

Zkušenosti:

Korektura ve skupině Yakudzuke, Kazekagex a Kateki.
Nutno říci, že ve skupině Yakudzuke, kde jsem začínala, jsem nebyla korektor, nýbrž "Elorentův poskok" 😅 Takže holka pro všechno. Ach, co mi to jen připomíná : )) Ale díky tomu se z nás stali nerozluční přátelé! 😊

Nej anime:

Durarara (nečekaně 😅), TTGL, Sangatsu no Lion, Shinsekai Yori, Sora Yori mo Tooi Basho, IDOLiSH7, NGE, HxH, ID:INVADED, Honey and Clover, Darker than Black, Zankyou no Terror, Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge
(Můžete si všimnout, že překládám hlavně svý oblíbený anime 😀😀)

Kde se vzala přezdívka Mareep-chan? 

Na počátku mého otakárství mě uchvátili pokémoni a seznámila jsem se spoustou lidí, jeden z nich byl dokonce irl! Říkal mi Mareepka, jelikož jsem měla na hlavě kštici podobající se vlně ovečky... Tak vznikla Mareep.
-chan jsem připojila proto, aby se dalo lépe poznat, že jsem holka 😅

Animelist:



A slova na závěr!

Jsem hrozně líná. Zčásti asi i díky vlivu Elorenta ¯\_(ツ)_/¯
Naše skupina se může někomu zdát mrtvá. A možná že i tak trochu je 😅 Ale nepřestávám naivně věřit, že jednou přeložím, co jsem začala!



Komentáře

Oblíbené příspěvky