POKUD MÁTE WEEBYSUBS RÁDI, NESTAHUJTE PŘEKLADY NA ULOŽTU



Zdárek...


Dneska jsem zjistila, že mi někdo krade překlady a hází je na uložto, aniž by se mě zeptal... Pokud je to někdo z vás, tak vás na uložtu čeká smršť upozornění v podobě mých komentářů. A pokud to zrovna čteš, tak tě poprosím i tady- neděláš tím nikomu službu. Obíráš mě o downloady na webshare, ze kterých usuzuju, kolik lidí o překlad vůbec má zájem, a pokud to číslo začne rapidně klesat, tak se na překlad pravděpodobně vykašlu jako už x krát v historii WeebySubs :) A jednak za downloady máme na webshare body, za který si můžeme třeba dvakrát ročně dokoupit VIP účet, díky kterýmu se nám pak s korektorem líp pracuje. Dřív jsme si ho platili (kolem 500,- na rok), ale díky bodům si to můžeme dovolit i zadarmo - za naši práci odvedenou na překladech.
-
Pro ostatní: Pokud chcete WeebySubs nějak podpořit, to nejmenší co pro nás můžete udělat je, že si budete naše překlady stahovat POUZE z odkazů na naší stránce - tj. odkazů na webshare. Na uložto jsem nikdy nic nenahrála a nemám to ani v plánu. Chápu, že někdo třeba chodí hlavně tam a chce, aby se k tomu dostalo víc lidí, ale mně fakt nepomůže mít půlku stažení tam a půlku tam. Nepoznám z toho, kolik lidí se na můj překlad reálně kouká a kolik o to reálně stojí. Čím menší počet stažení na webshare je, tím pomaleji překládám. To je obyčejná demotivace.
Věřila jsem, že WeebySubs se tohle nestane, ale bohužel. Minimálně mu aspoň děkuju za to, že nechal WeebySubs v názvu. To cením. Ale zbytečně mě ty zmenšující se čísla stažení demotivujou a nejvíc to odskáčou právě ti, co o překlad nejvíc stojí 😔
A další možnost je, že se prostě vykašlu na softsuby a budu vydávat jen externí titulky. Fakt platí, že za dobrotu na žebrotu. Kdybych vydávala jen titulky, tak se vsadím, že se dotyčný se softsubem dělat nebude :D Nojo, že já jsem tak blbá a ochotná, že nechci aby lidi pracně hledali video :D Asi se na to fakt vykašlu.
-
A pokud nás jako fakt moc chcete podpořit, můžete si toho hajzlíka na uložtu taky najít a do komentáře mu sdělit, že to není úplně hezký od něj 🙄
-
Děkuju Ti, pokud jsi to zvládl/a dočíst až sem! Není to sranda a nedá se napsat jen v pár větách, co to pro mě znamená...
~Mareep-chan

Komentáře

Oblíbené příspěvky