IDOLiSH7 - EPIZODA 1 + 2


Konečně je to tu!

První dvě epizody nám představí vznik IDOLiSH7 - skupiny sedmi idolů. Každý oplývá zcela jiným talentem a osobností, spolu ale tvoří dokonalou skupinu! Jejich energické písničky vám zlepší náladu, ani nevíte jak. Tohle je jediný a opravdový začátek IDOLiSH7!




Dodatečné info k překladu:
Při finální kontrole a úpravách jsem narazila na problém. Lyricsy písniček, které měly být nahoře ve videu se mi ukazovaly dole. Zjistila jsem, že problém byl v přehrávači. A jelikož jsem se tentokrát rozhodla vám dopřát softsub, místo běžných externích titulek, ráda bych upozornila, že se může stát, že titulky, které mají být "nahoře" ve videu, budou "dole."
Pro přehrávání i7 tedy doporučuji přehrávač MPC-HC verzi z roku 2015. V novějších s tím bohužel budete mít problém, ačkoliv nechápu proč. Pokud ale problém mít nebudete, tak má asi jen můj notebook nějaký osobní problém ^^"

Pro ty, kteří používají VLC Player- zkoušela jsem to i přes něj a poloha titulků je taky správná. Ale bohužel VLC nepřehraje fonty, ttedy styl písma, co jsem použila. Tím myslím především písmo použité u písniček, aby to vypadalo hezky a tak... Doporučuju do budoucna používat výše zmíněný MPC-HC 2015, což je mimo jiné nejlepší licencovaný přehrávač zdarma. Fungujou na stejném principu, nic se tím pro vás nezmění. Ale samozřejmě vás do ničeho nenutím.

Pokud byste měli jakýkoliv problém, nebo nevěděli jakou verzi přehrávače už máte apod, nebojte se mi ozvat na našem facebooku! Se vším pomůžu!





A teď už se do toho konečně můžete pustit!



KE STAŽENÍ


Komentáře

Oblíbené příspěvky